Zehirlenerek öldürülen köpeğin sahibi: Canımı aldılar

ANTALYA'nın Döşemealtı ilçesinde zehirli tavuk eti verildiği belirlenen Kangal cinsi köpek öldü.

ANTALYA'nın Döşemealtı ilçesinde zehirli tavuk eti verildiği belirlenen Kangal cinsi köpek öldü. Köpeğin sahibi Seyfettin Erbi yaşadığı üzüntüyü, "Canımı aldılar" sözleriyle dile getirdi.

Olay dün saat 21.00 sıralarında meydana geldi. Yeniköy Mahallesi'nde hayvancılık yaparak geçimini sağlayan Seyfettin Erbi'nin köpeği bir anda garip sesler çıkarmaya başladı. Erbi, Rocky adlı 2 yaşındaki Kangal cinsi köpeğine ne olduğunu anlamaya çalışırken hayvan bir anda çırpınmaya başladı. Köpek, kısa süre sonra can verdi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı