Yolcu otobüsünde 150 kilogram kaçak tütün ele geçirildi

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde jandarma, yolcu otobüsünde 150 kilo kaçak tütün ele geçirdi.

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde jandarma, yolcu otobüsünde 150 kilo kaçak tütün ele geçirdi.

Gazipaşa ilçesi, Güney Jandarma Karakol Komutanlığı Yol Kontrol Noktası'nda uygulama yapan Gazipaşa İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri şehirlerarası yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüste Jandarma köpeği "Zarif" ile arama yapıldı. Aramada otobüsün bagaj kısmında 150 kilogram kaçak tütün ele geçirildi. İncelemede tütünün S.K.'ya ait olduğu belirlendi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı