Yerleşik Alman çift Müslüman oldu

ANTALYA'nın Manavgat İlçe Müftülüğü'nde düzenlenen ihtida töreninde yerleşik Alman vatandaşları Udo Manfred Raedeker ve eşi Helma Raedeker, Müslüman...

ANTALYA'nın Manavgat İlçe Müftülüğü'nde düzenlenen ihtida töreninde yerleşik Alman vatandaşları Udo Manfred Raedeker ve eşi Helma Raedeker, Müslüman oldu. Udo Manfred Raedeker, "30 yıldır bu anı bekliyordum" dedi.

Manavgat İlçe Müftülüğü'nde Müftü Abdullah Eroğlu'nun gözetiminde yerleşik Alman vatandaşları Udo Manfred Raedeker ve eşi Helma Raedeker için ihtida töreni düzenlendi. Müftü Eroğlu'nun Kur'an-ı Kerim okumasıyla başlayan törende Raedeker çiftine İslamiyet'le ilgili bilgi verildi. Udo Manfred Raedeker, kendisinin uzun süredir Allah'a inandığını belirterek, "Ben 30 yıldır bir ve tek olan Allah'a inanıyordum. Ama çevremde din diye anlatılanlara inanmıyordum. 30 yıldır bu anı bekliyordum" dedi. Çift, Müslüman olarak vefat ettiklerinde bir Müslüman mezarlığında gömülmek istediklerini söyledi.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı