'Yemeği ısıt, geliyorum' diyerek evden çıkan gelinini inşatta ölü buldu

ISPARTA'nın Şarkikaraağaç ilçesinde "Yemeği ısıt, geliyorum" diyerek evden çıkan Semiha K. (46), kayınvalidesi tarafından bir inşaatın bahçesinde...

ISPARTA'nın Şarkikaraağaç ilçesinde "Yemeği ısıt, geliyorum" diyerek evden çıkan Semiha K. (46), kayınvalidesi tarafından bir inşaatın bahçesinde ölü bulundu.

Şarkikaraağaç ilçesinde oturan Semiha K. dün saat 18.30 sıralarında evden çıktıktan sonra kendisinden haber alınamadı. Semiha K. bir süre sonra Şarkikaraağaç- Kızıldağ yolu üzerindeki inşaatın bahçesinde ölü bulundu. Semiha K.'nin cenazesi otopsi yapılmak üzere morga konuldu.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı