Yaşlılar Haftası'na özel sergi

ANTALYA'da Muratpaşa Beldiyesi, "18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası" kapsamında belediyenin yaşlı evi üyesi Necla Avcuoğulları, "iğneli keçe" tekniğiyle...

ANTALYA'da Muratpaşa Beldiyesi, "18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası" kapsamında belediyenin yaşlı evi üyesi Necla Avcuoğulları, "iğneli keçe" tekniğiyle yaptığı resimlerden oluşan sergisini Fikret Otyam Sergi Salonu'nda açtı.

Muratpaşa Belediyesi'nin 60 yaş ve üstü kıdemli kent sakinlerine yönelik çalışmaları, 2014'te başladı. 1 Ekim 2014 Dünya Yaşlılar Günü'nde Falez 2 Park'ta, ilk yaşlı evi açıldı. Bunu sırasıyla Fener, Soğuksu, Kızılsaray mahallelerindeki yaşlı evleri izledi. Üyelik sistemiyle hizmet veren, sosyal hizmet uzmanları, gerontologların görev aldığı ve Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın, "Kendimize has sorunlarımızdan ortaya çıkmış kendimize has bir çözümdür" diye anlattığı yaşlı evlerinin 5'incisi ise Konuksever Mahallesi'nde geçen yıl açıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı