Yangınlara sebep olan cam şişeler ormanlık alandan toplandı

Osmaniye'de daha yaşanılabilir bir gelecek için yeşilin korunabilmesi ve orman yangınlarının önüne geçebilmek amacıyla ormanlık alandan 500 kilogram...

Osmaniye'de daha yaşanılabilir bir gelecek için yeşilin korunabilmesi ve orman yangınlarının önüne geçebilmek amacıyla ormanlık alandan 500 kilogram cam şişe ve çöp toplandı.

Osmaniye Belediyesine bağlı Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü koordinesinde belediye ile Türk Kızılay Osmaniye Şubesi arasında imzalanan iş birliği protokolü çerçevesinde "Daha yeşil gelecek için Osmaniye Belediyesi ve Türk Kızılayı el ele" sloganıyla ormanlık alanda temizlik çalışması yapıldı. Kent genelinde yeşilin korunması ve orman yangınlarının önüne geçebilmek amacıyla düzenlenen farkındalık etkinliğinde Zorkun Yayla yolu ormanlık alandan yaklaşık 500 kilogram cam şişe, pet şişe, metal kutu ve çöp toplandı.

Etkinliğe Osmaniye Belediyesi ekipleri, Türk Kızılay Osmaniye Şubesi üyeleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve gönüllüler katıldı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı