Vali Yılmaz, Minik Öğrencileri Misafir Etti

Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, Cevdetiye İlkokulu anasınıfı öğrencileriyle bir araya geldi.

Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, Cevdetiye İlkokulu anasınıfı öğrencileriyle bir araya geldi.

Cevdetiye İlkokulu'na yapılan iki derslikli anasınıfı için minik öğrenciler öğretmenleri nezaretinde Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz'a teşekkür ziyaretinde bulundu. Valilik Rahime Hatun Toplantı Salonunda küçük öğrencilerle bir araya gelen Vali Erdinç Yılmaz'a çiçek takdim edilmesinin ardından bir süre karşılıklı sohbet edildi.

Öğrencilerle bir ara gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Yılmaz, "Bugün çocuklarımız bizi ziyarete geldiler. Onlarla tanışmaktan çok mutlu oldum. Öğrencilerimize başarılı bir gelecek diliyorum" dedi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı