Vali Yiğitbaşı Çay'da

Vali Kübra Güran Yiğitbaşı, ilçeye gelişinde Çay Belediyesi hizmet binası önünde çiçekle karşılandı.

AFYONKARAHİSAR Valisi Kübra Güran Yiğitbaşı, Çay ilçesini ziyaret etti.

Vali Kübra Güran Yiğitbaşı, ilçeye gelişinde Çay Belediyesi hizmet binası önünde çiçekle karşılandı. Karşılama törenine Çay Kaymakamı Emre Yeşilbaş, Belediye Başkanı Hüseyin Atlı ve belediye amirleri katıldı. Vali Yiğitbaşı, Başkan Hüseyin Atlı'nın makamında ilçeye yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Vali Yiğitbaşı çeşitli temaslarda bulunduktan sonra ilçeden ayrıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı