Vali Baruş, LGS'de tam puan alan öğrencilerle buluştu

ISPARTA Valisi Aydın Baruş, Liselere Geçiş Sistemi Sınavı'nda (LGS) 500 tam puan alan 6 öğrenciyi ağırladı.

ISPARTA Valisi Aydın Baruş, Liselere Geçiş Sistemi Sınavı'nda (LGS) 500 tam puan alan 6 öğrenciyi ağırladı. Vali Baruş, öğrencileri tebrik ederek çeşitli hediyelerle ödüllendirdi.

LGS'de Ülkü Ortaokulu'ndan Ahmet Çelik, Sütçüler Merkez Ortaokulu'ndan Elif Türk, Şehit Ömer Sarı Ortaokulu'ndan Efe Gönen, Hızırbey Ortaokulu'ndan Zeynep Akkuş, Şehit Komiser Muhsin Kiremitçi Ortaokulu'ndan Muhammed Safa Kara, Özel Bahçeşehir Ortaokulu'ndan Azra Irkılata 500 tam puan aldı. Öğrencileri ve beraberinde bulunan veliler ile eğitimci kadrosunu başarılarından dolayı kutlayan Vali Baruş, "Bu yıl yapılan LGS'de Türkiye genelinde 500 tam puan alan toplam 562 öğrenci var. Bu 562 öğrenci arasında Isparta'dan 6 öğrencimiz var. Bu Isparta için gerçekten gurur duyulacak bir tablodur. Isparta, eğitime çok önem veren ve ailelerin de çocuklarının eğitimine büyük ilgi gösterdikleri bir ilimiz. Bizim de zaten birinci önceliğimiz Isparta'da eğitimin kalitesini daha da yükselterek Türkiye'deki sıralamasını üstlere taşımaktır" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı