Üniversiteliler, lösemili çocuklarla maske boyadı

MUĞLA'da, üniversite öğrencileri, "Lösemili Çocuklar Haftası', etkinlikleri kapsamında hastane bahçesinde çocuklar ile keyifli zaman geçirerek, maske...

MUĞLA'da, üniversite öğrencileri, "Lösemili Çocuklar Haftası', etkinlikleri kapsamında hastane bahçesinde çocuklar ile keyifli zaman geçirerek, maske boyaması yaptı.

Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 2-8 Kasım tarihleri arasında kutlanan Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında çeşitli etkinlikler düzenlendi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi "1 çocuk, 1 dilek Muğla" gönüllü öğrenci grubu tarafından hastane bahçesinde stant kuruldu. Burada ailelere bilgilendirme broşürü dağıtılıp çocuklar ile maske boyaması yapıldı.

FOTOĞRAF

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı