Ulusal Kaya Tırmanış Şenliği yapıldı

ANTALYA'da, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda düzenlenen ve 21 yıldır devam eden Ulusal Kaya Tırmanış Şenliği, Muratpaşa Belediyesi'nin destekleriyle Geyikbayırı'nda...

ANTALYA'da, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda düzenlenen ve 21 yıldır devam eden Ulusal Kaya Tırmanış Şenliği, Muratpaşa Belediyesi'nin destekleriyle Geyikbayırı'nda gerçekleşti.

Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi (ASSİM), Toroslar Doğa Sporları Kulübü (TODOSK) iş birliğiyle düzenlenen şenlik için dağcılar, kaya tırmanışçıları ve doğa severler günün erken saatlerinde Geyikbayırı'nda bir araya geldi. TODOSK Başkanı Hasan Altuntaş, Ulusal Kaya Tırmanış Şenliği'nin bu yıl 21'incisini düzenlediklerini belirterek, "Muratpaşa Belediyesi ASSİM'le ortaklaşa organize ettiğimiz bu anlamlı günde cumhuriyetimizin 99. yılını coşkuyla kutluyoruz. Ulusumuzun karakterine en çok yakışan idare biçimi cumhuriyet hepimize emanet" diye konuştu.

Etkinlikte profesyonel kaya tırmanışçıları, yükseklikleri ise 15 ve 50 metre arasında değişen rotalara tırmandı. Şenlikte ayrıca bu sporu denemek isteyenler, temel tırmanış teknikleri ve ip düğümlerinin gösterildiği eğitimin ardından kısa rotalarda emniyetli tırmanış gerçekleştirdi. Bununla birlikte etkinliğe katılanlar antik Likya kenti Trebenna'da doğa yürüyüşü de yaptı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı