Üç solistten konser

ANTALYA Devlet Senfoni Orkestrası (ADSO), sezonun üçüncü konserinde klasik müzik severleri üç solist ile buluşturacak.

ANTALYA Devlet Senfoni Orkestrası (ADSO), sezonun üçüncü konserinde klasik müzik severleri üç solist ile buluşturacak.

Atatürk Kültür Merkezi (AKM) Aspendos Salonu'nda 4 Kasım Cuma akşamı saat 20.30'da başlayacak konserde orkestrayı şef Tolga Taviş yönetecek. Viyolonsel sanatçısı Barış Aygün, klarnet sanatçısı Mehmet Girici, fagot sanatçısı Gökçen Girici solist sanatçılar olarak izleyici karşısına çıkacak.

Konserin ilk bölümünde dünyaca ünlü besteci Dvorak'ın "Karnaval Üvertürü'nü, Petre İlyich Tchaikovsky'in "Rokoko Teması Üzerine Çeşitlemeleri'ni viyolonsel, klarinet, fagot sanatçıları yorumlayacak, orkestra da eşlik edecek. İkinci bölümde ise orkestra besteciler Richard Strauss'un "klarnet" ve "fagot" için yazdığı konçertosunu, Gustav Holst'un "Beni Mora" adlı eserini seslendirecek.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı