Turistler Side'de denizde serinledi

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde denize girerek serinlemeyi tercih eden turistler Side Sahili'nde yoğunluk oluşturdu.

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde denize girerek serinlemeyi tercih eden turistler Side Sahili'nde yoğunluk oluşturdu.

Manavgat ilçesine bağlı Side mahallesindeki tesisler yerli ve yabancı turistlerin uğrak yeri oldu. Otellerde yerli tatilcilerin yanısıra Almanya, Rusya, İngiltere, İskandinav ülkeleri başta olmak üzeri farklı ülkelerden turistler tatilini geçiriyor. Sıcak havanın etkisini gösterdiği kentte, hava sıcaklığı 36, deniz suyu sıcaklığı 28 derece ölçüldü. Nemin yüzde 56 olduğu ilçede sucaktan bunalanlar sahilleri doldurdu. Side'deki tesislerde konaklayanlar denize girerek serinledi. Tatilciler su sporu aktivitelerine katılarak eğlenceli vakit geçirdi. Bazı turistler de kumla oynadı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı