Trafik polisi sahipsiz hayvanları kendi elleriyle besliyor

Tarsus Bölge Trafik Denetleme İstasyon Amirliği'nde görevli polis memuru Tuncay Aydın, mıntıkasında bulunan kedi ve köpekleri her gün kendi elleriyle besliyor.

Mersin'in Tarsus ilçesinde bir polis memuru sahipsiz kedileri besliyor.

Tarsus Bölge Trafik Denetleme İstasyon Amirliği'nde görevli polis memuru Tuncay Aydın, mıntıkasında bulunan kedi ve köpekleri her gün kendi elleriyle besliyor. Aydın, "Bunlar Allah'ın dilsiz kullarıdır. Tek yiyen tek ölür, paylaşmayı bileceksin. Şu mutluluğu başka bir yerde bulamazsın" dedi.

Aydın, çalışma alanında bulduğu kediyi süt ile doyurdu.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı