Teleferik, yıllık bakıma giriyor

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, Tünektepe Teleferik ve Sosyal Tesisleri yıllık periyodik bakım nedeniyle 23 Ocak Pazartesi gününden itibaren bir süre hizmet...

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, Tünektepe Teleferik ve Sosyal Tesisleri yıllık periyodik bakım nedeniyle 23 Ocak Pazartesi gününden itibaren bir süre hizmet veremeyecek.

Muhteşem bir Antalya manzarası keyfi sunan Tünektepe Teleferik ve Sosyal Tesisleri bakıma giriyor. Tesisler, rutin yıllık bakımları sebebiyle 23 Ocak pazartesi gününden itibaren hizmetlerine ara veriyor. Ziyaretçilere daha konforlu ve güvenli hizmet sunabilmek adına yapılacak kapsamlı bakım çalışmaları sonrasında Tünektepe Teleferik ve Sosyal Tesisleri Antalyalılara ve yerli ve yabancı turistlere hizmet vermeye devam edecek.

KAPSAMLI BAKIM YAPILACAK

FOTOĞRAFLI

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı