Taziye Evleri Yeniden Hizmete Açıldı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren taziye evleri yeniden hizmete açıldı.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren taziye evleri yeniden hizmete açıldı.

Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı şehir genelindeki toplamda 33 taziye evi hizmet vermeye başladı. Maske, mesafe ve temizlik kurallarıyla hizmete açılan tesisler, saat 09.00 - 20.00 arasında kullanılabilecek.

Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların pandemi tedbirlerine riayet etmesi, fiziki mesafelerini koruması, yiyecek ve içecek ikramında bulunulmaması, açık alanların tercih edilmesi ve taziyelerin en fazla iki gün sürmesi hususlarında bilgilendirmede bulundu.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı