Tarsus’ta ’3. İş Sağlığı Ve Güvenliği Sempozyumu’ Gerçekleştirilecek

Tarsus Belediyesince, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü ve Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi...

Tarsus Belediyesince, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü ve Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı işbirliğinde "İş sağlığı ve güvenliği sempozyumu" gerçekleştirileceği bildirildi.

24 Aralık tarihinde çevrimiçi ortamda gerçekleştirecek olan sempozyumda, içlerinde bilim kurulu üyesi ve bilim insanlarının da olduğu çok sayıda uzman sunum gerçekleştirecek. Kamu kurumlarından ve üniversitelerden alanında uzman kişilerin sunum gerçekleştirecekleri sempozyum 4 oturumdan oluşacak. Uzmanlar "Covid-19 pandemisinde güncel konular', "Mesleki bulaşıcı hastalıklar', "İş yerlerinde Covid-19'dan korunma, tanı ve izlem örnekleri, sorunlar" konularına değinecek.

Sempozyuma katılmak için "www.tarsus.bel.tr/sempozyum" sayfasına giriş yapılması yeterli olacak. Ayrıca Tarsus Belediyesi "www.tarsus.bel.tr web" adresindeki sempozyum görseline tıklayarak giriş sağlanabilecek.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı