Sultanlar, Çanakkale'yi 3-0 ile geçti

MURATPAŞA Belediyespor, Kadınlar Voleybol 1. Ligi 7'nci hafta maçında deplasmanda Çanakkale Belediyesi'ni 3-0'la geçti.

MURATPAŞA Belediyespor, Kadınlar Voleybol 1. Ligi 7'nci hafta maçında deplasmanda Çanakkale Belediyesi'ni 3-0'la geçti.

Çanakkale Anafartalar Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada Muratpaşa, ilk seti 25-13 aldı. İkinci seti de 25-15 önde kapatan Muratpaşa'nın Sultanları, üçüncü seti de 25-17 kazanarak karşılaşmadan 3-0'lık skorla ayrıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı