Serik'te Nevruz kutlandı

ANTALYA'nın Serik ilçesinde 21 Mart Nevruz Bayramı dolayısıyla kutlama programı düzenlendi.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde 21 Mart Nevruz Bayramı dolayısıyla kutlama programı düzenlendi.

Serik Atatürk Anadolu Lisesi'nde Nevruz Bayramı dolayısıyla program düzenlendi. Nevruz Bayramı kutlama törenleri saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın söylenmesi ile başladı. Konuşmaların yapıldığı programda demir dövüldü, Nevruz ateşi yakıldı, oyunlar oynandı, ikramlar yapıldı. Programa Kaymakam Cemal Şahin, Belediye Başkanı Enver Aputkan, daire müdürleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı