Serik'te Muhtarlar Günü kutlandı

ANTALYA'nın Serik ilçesinde Muhtarlar Günü dolayısıyla tören düzenlendi.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde Muhtarlar Günü dolayısıyla tören düzenlendi.

Cumhuriyet Meydanı'ndaki törende Serik Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Barçın, Atatürk Anıtı'na çelenk konuldu.

Barçın, muhtarların mahalle ve köy sakinlerinin devlet kurumları ile ilişkilerinde aracılık rolü üstlendiğini belirtti. Barçın, Çağdaş kamu yönetim anlayışının en temel gereksinimlerinden biri olan katılımcılığın sağlanmasında devlet ile vatandaş arasında köprü görevi gördüklerini kaydetti.

Törene Kaymakam Cemal Şahin, Serik Belediye Başkanı Enver Aputkan, siyasi partilerin ilçe başkanları, kamu kurum ve kuruluşları müdürleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile muhtarlar katıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı