Serik'te kan bağışı

Kaymakamlık binası önündeki Kızılay kan bağışı aracına gelenler deprem bölgesindeki yaralıların tedavileri için bağış yaptı.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde vatandaşlar Kızılay'a kan bağışı yaptı.

Kaymakamlık binası önündeki Kızılay kan bağışı aracına gelenler deprem bölgesindeki yaralıların tedavileri için bağış yaptı. Sabahın erken saatlerinden itibaren Kızılay'ın kan alma aracına akın eden vatandaşlara, soda ve çikolata ikramında bulunuldu.

Bağışçılardan Özgür Şahin, "Ülkemizin içinde bulunduğu zor durum nedeniyle depremzedelere yardım amaçlı bizim de katkımız olsun diye kan bağışında bulunuyoruz. İnşallah eski günlerimize geri döneriz diye umut ediyoruz. Vatandaşlarımızı kan vermeye davet ediyoruz. Bu zor günleri hep birlikte atlatacağız" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı