Serik'te depremzedelerle iftar

ANTALYA'nın Serik ilçesinde konaklayan depremzedeler onuruna iftar yemeği düzenlendi.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde konaklayan depremzedeler onuruna iftar yemeği düzenlendi.

Gençlik ve Spor Bakanlığı Serik Öğrenci Yurdu yemekhanesinde gerçekleştirilen programa Kaymakam Cemal Şahin, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Mevlüt Özen, Serik Müftüsü İbrahim Köksal, Yurt Müdürü Müslüm Tekeş ve depremzede aileler katıldı. İftar öncesi Kaymakam Şahin, depremzedelerin talep ve isteklerini dinledi.

İlçe Müftüsü İbrahim Köksal tarafından yaptırılan duanın ardından konuşan Kaymakam Şahin, "Hep birlikte Ramazan ayına kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Öncelikle depremde hayatını kaybeden deprem şehitlerimize Allah'tan rahmet, sizlere baş sağlığı ve sabırlar, yaralılara da acil şifalar diliyorum. O gün o büyük deprem aslında tüm ülkemizi sarstı. Acılar çok büyük. 6 Şubat'tan bu yana kaymakamlık olarak her zaman yanınızda olmaya gayret gösterdik. Yardımseverler otellerini, evlerini açtı. Bu günlere geldik. Acılar çok fazla ama acılar paylaştıkça azalır. Acılarınızı azaltmak için sizlerin yanında olmaya gayret gösteriyoruz. Giden geri gelmez buna inanıyoruz. Önümüze bakıp yaraları sarmak durumundayız. Her zaman yanınızdayız ve elimizden geldiğince sizlere destek olmaya gayret göstereceğiz" dedi.

FOTOĞRAFLI

 

 

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı