Serik'te Çanakkale şehitleri törenle anıldı

ANTALYA'nın Serik ilçesinde 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitlerini Anma Programı dolayısıyla törenler düzenlendi.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitlerini Anma Programı dolayısıyla törenler düzenlendi.

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitlerini Anma Programı için ilk tören Cumhuriyet Meydanı'nda Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasıyla başladı. Törene Serik Kaymakamı Cemal Şahin, Belediye Başkanı Enver Aputkan, Cumhuriyet Başsavcısı Burak Erdoğan, daire müdürleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı