Serik'te Atatürk'ü Anma programı

ANTALYA'nın Serik ilçesinde Atatürk'ün ölüm yıl dönümü dolayısıyla anma programı düzenlendi.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde Atatürk'ün ölüm yıl dönümü dolayısıyla anma programı düzenlendi.

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 84. yıl dönümü dolayısıyla Serik'te anma programı düzenlendi. Cumhuriyet Meydanı'ndaki törene Kaymakam Cemal Şahin, Belediye Başkanı Enver Aputkan, Cumhuriyet Başsavcısı Burak Erdoğan, daire müdürleri, siyasi parti temsilcileri, dernek ve sivil toplum kuruluşları temsilcileriyle vatandaşlar katıldı.

Atatürk'ün 10 Kasım 1938'de hayata gözlerini yumduğu saat olan 09.05'te iki dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. Bayraklar yarıya indirilirken, sirenler çaldı, trafikte olan vatandaşlar da klaksonlarıyla sirenlere eşlik etti. Atatürk Anıtı'na çelenklerin sunulmasının ardından İstiklal Marşı'nın okunmasıyla tören sona erdi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı