Serik'te 13 bin büyükbaş aşılandı

SERİK Tarım ve Orman Müdürü Mustafa Çömezoğlu, ilçede şu ana kadar 13 bin civarında büyükbaş hayvanın şap hastalığına karşı aşılandığını...

SERİK Tarım ve Orman Müdürü Mustafa Çömezoğlu, ilçede şu ana kadar 13 bin civarında büyükbaş hayvanın şap hastalığına karşı aşılandığını söyledi.

Serik İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, şap hastalığına önlem olarak tüm hayvan hareketliliğinin yasaklandığı ilçede, büyükbaş hayvanları aşılamak için çalışma sürdürdü. Oluşturulan 4 ekip, ilçenin farklı noktalarındaki hayvan çiftlik ve ahırlarını gezip aşılama yaptı. Aşı yapılan çiftliklerde dezenfeksiyon çalışması da yapan ekipler, çiftçilere broşür dağıtarak, virüse karşı önlem almalarının önemini anlattı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı