Serikli muhtarlar iftarda buluştu

Boğazkent Mahallesi'ndeki Beachpark'ta düzenlenen iftara Serik Kaymakamı Cemal Şahin, Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Barçın, Kürüş Mahalle Muhtarı...

ANTALYA'nın Serik ilçesinde muhtarlar iftarda buluştu.

Boğazkent Mahallesi'ndeki Beachpark'ta düzenlenen iftara Serik Kaymakamı Cemal Şahin, Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Barçın, Kürüş Mahalle Muhtarı Halil Demir, Karıncalı Mahalle Muhtarı Zafer Yılmaz, kamu kurum müdürleri ve davetliler katıldı.

Kaymakam Cemal Şahin, "Ülkemizi büyük yasa boğan asrın felaketi Kahramanmaraş depreminde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı dilerim. Depremin meydana geldiği ilk andan itibaren ilçemizde bulunan kamu görevlileri, gençlik merkezi, askeri, polisi, sosyal hizmet çalışanları, STK'lar, dernekler, belediyemiz ve muhtarlar olağanüstü gayret sarf etti. İlçemizde 15 bine yakın aileyi misafir ettik. Yurtlarımızda hala misafir etmeye de devam ediyoruz. Ramazan kardeşliktir, yardımlaşmadır, dayanışmadır. Depremde yardımlarını esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum. Çanakkale ruhu neyse aynı şekilde depremde de bunun yaşandığını gördük" dedi.

FOTOĞRAFLI

 

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı