Serik ilk yarıyı galibiyetle kapattı

TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta ilk yarının son haftasında Serik Belediyespor ile Etimesgut Belediyespor karşı karşıya geldi.

TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta ilk yarının son haftasında Serik Belediyespor ile Etimesgut Belediyespor karşı karşıya geldi. Serik Belediyespor karşılaşmayı 3-0 kazandı.

İsmail Ogan Stadı'nda oynana maçı Yakup Özhan, Ali Uğurtan Demirtaş, Emrah Akkaya hakem üçlüsü yönetti. Maç Etimesgut Belediyespor'un orta vuruşu ile başladı. Maçın 31. dakikasında gelişen Serik Belediyespor atağında Muhammet Akpınar takımını 1-0 öne geçirdi. Maçın 42. dakikasında kaleciyle karşı karşıya kalan Üstün Bilgi farkı ikiye çıkardı: 2-0. İlk yarı 2-0 Serik Belediyespor üstünlüğü ile sona erdi. 71. dakikada gelişen atakta ceza sahası dışında kaleciyle karşı karşıya kalan Sebahattin Usta'nın aşırtma vuruşunda top filelerle buluştu: 3-0. Maçı Serik Belediyespor kazandı. Serik Belediyespor ilk yarıyı 31 puanla 8. sırada tamamladı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı