Serik farklı kazandı

TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Serik Belediyespor, geriye düştüğü maçta Diyarbekirspor'u 4-1 yendi.

TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Serik Belediyespor, geriye düştüğü maçta Diyarbekirspor'u 4-1 yendi.

Serik Belediyespor, ligin 17. haftasında Diyarbekirspor ile karşı karşıya geldi. Maçın 3. dakikasında gelişen Diyarbekirspor atağında İlker Sayan takımını 1-0 öne geçirdi. Maçın 44. dakikasında ceza sahası içerisinde Üstün Bilgi'ye yapılan faulde orta hakem penaltı noktasını gösterdi. 45. dakikada penaltı atışını kullanan Üstün Bilgi, attığı golle maça eşitlik getirdi: 1-1. İlk yarının uzatma dakikalarında Sebahattin Usta topu filelerle buluşturunca ilk yarı 2-1, Serik üstünlüğüyle tamamlandı. İkinci yarıya baskılı başlayan Serik Belediyespor, 86. dakikada Üstün Bilgi'nin attığı golle skoru 3-1'e taşıdı. 90+6'ncı dakikada sahneye çıkan Muhammet Akpınar maçın skorunu belirledi: 4-1.

Serik Belediyespor bu sonuçla puanını 27'ye çıkardı. Serik Belediyespor 11 Aralık Pazar günü Teco Karacabey Belediyespor AŞ'ye konuk olacak.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı