Serik, Beyaz Grup'ta mücadele edecek

TFF 2. Lig'de mücadele eden Serik Belediyespor yeni sezonda Beyaz Grup'ta yer alacak.

TFF 2. Lig'de mücadele eden Serik Belediyespor yeni sezonda Beyaz Grup'ta yer alacak.

Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF) dün yapılan olağan genel kurulun ardından 2023- 2024 futbol sezonu 2. Lig grup kuraları çekildi. Kuraya Serik Belediyespor Kulüp Başkanı İbrahim Şahin ve Asbaşkan Yusuf Yılmaz katıldı. Kura sonucunda Serik Belediyespor, Beyaz Grup'ta yer aldı. Serik'in rakipleri Bursaspor, Karacabey Belediyespor, Diyarbakırspor, Vanspor, 1461 Trabzonspor, Adıyamanspor, Mersin İdmanyurduspor, Kırşehirspor, Afyonspor, Nazilli Belediyespor, Altınordu, Bucaspor 1928, Ankara Demirspor, Ankaraspor, Zonguldak Kömürspor, Kırklarelispor, Beyoğlu Yeniçarşıspor ve Esenler Erokspor oldu.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı