Şehit polislerin mezarına karanfil

TÜRK Polis Teşkilatı'nın 178'inci kuruluş yıldönümü kapsamında Polis Şehitliği'nde anma töreni düzenlendi.

TÜRK Polis Teşkilatı'nın 178'inci kuruluş yıldönümü kapsamında Polis Şehitliği'nde anma töreni düzenlendi. İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, şehit polislerin mezarına karanfil bıraktı.

Polis Haftası etkinlikleri kapsamında, Konyaaltı ilçesinde bulunan Uncalı Mezarlığı içerisindeki Polis Şehitliği'nde yağmur altında anma töreni düzenlendi. Törene, İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, emniyet müdür yardımcıları, şube müdürleri, emekli emniyet müdürleri, emniyet personeli ve şehit yakınları katıldı. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Kur'an-ı Kerim tilaveti yapıldı. Programda, şehitler için dualar edildi. İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, eşi Sevilay Çevik ve protokol üyeleri, daha sonra şehit polislerin mezarlarını ziyaret ederek karanfil bıraktı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı