Sazlık alanda çıkan yangın, büyümeden söndürüldü

ANTALYA'da sazlık alanda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu 1 saatte söndürüldü.

ANTALYA'da sazlık alanda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu 1 saatte söndürüldü. Polis, yangının çıkış sebebiyle ilgili soruşturma başlattı.

Yangın, saat 15.00 sıralarında Konyaaltı İlçesi Arapsuyu Mahallesi'nde bulunan sazlık alanda bilinmeyen bir nedenle çıktı. Kısa süre içinde büyüdü. İhbarla bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin güçlükle müdahale ettiği yangın, yerleşim yerlerine ulaşmadan 1 saatte kontrol altına alınıp söndürüldü.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı