Sahil Güvenlik Komutanı Kendir, Vali Su’yu Ziyaret Etti

Yılbaşı tedbirleri kapsamında Mersin'e gelen Sahil Güvenlik Komutanı Tümamiral Ahmet Kendir, Vali Ali İhsan Su'yu ziyaret etti.

Yılbaşı tedbirleri kapsamında Mersin'e gelen Sahil Güvenlik Komutanı Tümamiral Ahmet Kendir, Vali Ali İhsan Su'yu ziyaret etti.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, ziyarette Tümamiral Ahmet Kendir'e Sahil Güvenlik Akdeniz Bölge Komutanı Albay Oğuz Bavbek eşlik etti. Ziyarette ilk olarak Valilik Şeref Defterini imzalayan Tümamiral Kendir, ardından valilik makamına geçerek Vali Ali İhsan Su ile bir süre görüştü. Vali Su, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Tümamiral Kendir'e teşekkür etti. Tümamiral Kendir ise gösterdiği misafirperverlikten dolayı Vali Ali İhsan Su'ya teşekkürlerini iletti.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı