Sağlıkçılar sahilde izmarit topladı

ANTALYA İl Sağlık Müdürlüğü'nce 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü etkinlikleri kapsamında Serik sahilinde sigara izmariti toplama etkinliği düzenlendi.

ANTALYA İl Sağlık Müdürlüğü'nce 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü etkinlikleri kapsamında Serik sahilinde sigara izmariti toplama etkinliği düzenlendi.

Serik İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından Boğazkent sahilinde düzenlenen etkinliğe İlçe Sağlık Müdürlüğü çalışanları, vatandaşlar ve sahilde bulunan turistler katıldı. Toplanan sigara izmaritleri Sağlık Müdürlüğü ekiplerince imha edildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı