Pencereye çarpıp yaralanan atmaca tedavi edilip, doğaya bırakıldı

AFYONKARAHİSAR'da okulun penceresine çarparak travma geçiren atmaca, tedavi edilerek doğaya bırakıldı.

AFYONKARAHİSAR'da okulun penceresine çarparak travma geçiren atmaca, tedavi edilerek doğaya bırakıldı.

İhsaniye ilçesinde bir ortaokulun camına çarparak yere düşen atmaca, Doğa Koruma ve Milli Parklar 5'inci Bölge Müdürlüğü ekipleri tarafından Afyon Kocatepe Üniversitesi Yaban Hayatını Kurtarma Rehabilitasyon Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi'ne (AKÜREM) getirildi. Burada tedavisi yapılan atmaca, tekrar doğaya bırakıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı