Park halindeki kamyonda 3 saat arayla 2 yangın

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde, park halindeki kamyonda 3 saat arayla 2 kez yangın çıktı.

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde, park halindeki kamyonda 3 saat arayla 2 kez yangın çıktı. Alevler, itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, yangının kundaklama sonucu çıktığı ileri sürüldü.

Konacık Mahallesi Gazderesi Caddesi'nde, saat 01.00 sıralarında, bir arazide bulunan kamyonda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Çevredekiler, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İtfaiye ekipleri, bölgeye gelip alevleri söndürdü. Bölgeye gelen polis ekiplerinin yaptığı incelemede araç içerisinde kırık cam parçaları tespit edildi. İlk belirlemelere göre yangının kundaklama sonucu çıktığı bildirildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı