Osmaniye’de Zabıta Denetimleri Sürüyor

Osmaniye'de zabıta tarafından kent genelinde kaldırım işgali ve dilenci denetimleri devam diyor.

Osmaniye'de zabıta tarafından kent genelinde kaldırım işgali ve dilenci denetimleri devam diyor.

Zabıta Müdürlüğüne bağlı ekipler kent genelinde nizamı sağlamak amacıyla kaldırım işgali ve dilencilere yönelik denetim yaptı.

Belediye Başkanı Kadir Kara, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Birlikte Yaşıyoruz, Birlikte Aşıyoruz sloganıyla hemşerilerimizin daha rahat yaşamlarını sürdürebilmeleri ve şehrimizde düzeni sağlamak amacıyla kaldırım işgallerine yönelik yürüttüğümüz çalışmalarımızda ekiplerimize tüm kolaylığı sağlayarak destek veren kıymetli hemşerilerime yürekten teşekkür ediyorum. Allah'ın izniyle birlikte yaşadığımız şehrimizi yine birlikte bambaşka bir şehir haline getireceğiz" diye konuştu.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı