Osmaniye’de Kesimhanelerde Denetim Yapıldı

Osmaniye İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne bağlı veteriner hekimler tarafından kesimhanelerde denetim yapıldı.

Osmaniye İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne bağlı veteriner hekimler tarafından kesimhanelerde denetim yapıldı.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü bünyesinde görev yapan veteriner hekimler tarafından kentte faaliyet gösteren kesimhanelerde sağlık, hijyen ve teknik konularında denetim yapıldı. Gerçekleştirilen denetimlerde kesimhanelerde yapılan işlemler de ayrıca yerinde incelendi.

Denetimlerde sağlık ve hijyen kurallarının çok önemli olduğuna değinilen yazılı açıklamada, "Veteriner hekimler tarafından ilimiz merkez ilçede faaliyet gösteren kesimhanelerde sağlık, hijyen ve teknik konularında denetleme yapıldı. Osmaniye halkının sağlıklı et tüketimini sağlamak için denetimlerimiz devam edecektir" denildi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı