Ormancılar ot temizliği başlattı

SERİK Orman işletme Müdürlüğü ekipleri yangın sezonu öncesi yol kenarlarında ot ilaçlama çalışması başlattı.

SERİK Orman işletme Müdürlüğü ekipleri yangın sezonu öncesi yol kenarlarında ot ilaçlama çalışması başlattı.

Serik Orman İşletme Müdürlüğü Gebiz İşletme Şefliği tarafından orman yangınlarını önleme çalışmaları çerçevesinde tedbir amaçlı yol kenarındaki otlar ilaçlanarak temizlendi. Çalışmalara 1'i ilaçlama olmak üzere 5 araç ve 20 personel katıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı