Onikişubat Belediyesinden Kantinlere Denetim

Kahramanmaraş'ın Onikişubat ilçesindeki eğitim kurumlarının kantin işletmeleri denetlendi.

Kahramanmaraş'ın Onikişubat ilçesindeki eğitim kurumlarının kantin işletmeleri denetlendi.

Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe merkezinde faaliyet gösteren 49 ilköğretim ve ortaöğretim okullarına ait kantinleri denetledi.

Onikişubat Belediyesinden yapılan açıklamada, "İşyeri açma ve çalışma ruhsat kontrolü, işyerinin hijyen şartları ve düzeni, fiyat etiketi, ürünlerin son kullanım tarihleri, aydınlatma, havalandırma, baca sistemleri, iş önlüğü, hijyen belgeleri, yasak ürünlerin satışının yapılıp yapılmadığı konularında kontroller yapılmış ve kantin işletmecileri bu konularda bilgilendirilmiştir. 31 adet kantin hakkında çeşitli eksikliklerinden dolayı gerekli uyarılar yapılarak bu eksikliklerin giderilmesi için süre tanınmıştır. Okul kantinlerinde genel olarak yasak ürüne ve son kullanma tarihi geçmiş gıda ürününe rastlanılmamıştır" denildi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı