Okul gezisinde gölete düştüler: 2'si öğrenci, 4 kişi boğuldu

AFYONKARAHİSAR'ın Hocalar ilçesinde lise öğrencilerinin yıl sonu pikniğinde gölete düşen 2'si öğrenci, 4 kişi boğuldu.

AFYONKARAHİSAR'ın Hocalar ilçesinde lise öğrencilerinin yıl sonu pikniğinde gölete düşen 2'si öğrenci, 4 kişi boğuldu.

Hocalar ilçesindeki Hocalar Lisesi'nin öğrencileri, okulun düzenlediği etkinlikte Akdağ Tabiat Parkı'ndaki Kocayayla'ya pikniğe gitti. 16 öğrenci, öğretmenleri ve servis sürücüsünün yer aldığı etkinlikte öğrencilerden 1'i göletteki köprüde fotoğraf çektirirken suya düştü. Beraberindeki arkadaşı da onu kurtarmak için gölete girdi. Öğrencileri kurtarmak için servis sürücüsü ile bölgeye pikniğe gelen başka bir kişi de suya atladı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı