Öğrencilere siber semimer

ANTALYA'da öğrencilere "SİBERAY" programıyla, güvenli internet kullanımı ve siber suçlarla mücadeleye yönelik eğitim verildi.

ANTALYA'da öğrencilere "SİBERAY" programıyla, güvenli internet kullanımı ve siber suçlarla mücadeleye yönelik eğitim verildi.

Antalya Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, SİBERAY programı çerçevesinde toplumun her bir ferdinin interneti ve teknoloji güvenli, faydalı, etkili şekilde kullanmalarının sağlamak, siber zorbalıkla ve her türlü siber suçlarla eylem daha oluşmadan mücadele etmek amacıyla çalışma yapıyor.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı