Öğrencilerden ebru sergisi

AFYONKARHİSAR'ın Sandıklı ilçesinde Miralay Reşatbey İlkokulu 3-D sınıfı öğrencileri tarafından ebru sergisi açıldı.

AFYONKARHİSAR'ın Sandıklı ilçesinde Miralay Reşatbey İlkokulu 3-D sınıfı öğrencileri tarafından ebru sergisi açıldı.

Sandıklı Miralay Reşatbey İlkokulu 3-D sınıfı öğrencileri öğretmenleri Sadetdin Öksüz ve eğitmen Yasemin Topkoç Toy'un desteğiyle "Gelenekten geleceğe izler" adlı ebru sergisi açtı. Açılışa İlçe Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Bozkurt, okul müdürü Ahmet Ali Şahin öğretmen, öğrenci ve çok sayıda veli katıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı