Öğrenciler ve velileri depremzedelerle bayramlaştı

BURDUR'da TOKİ Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu öğrenci ve velileri kentte misafir edilen depremzedelerle bayramlaştı.

BURDUR'da TOKİ Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu öğrenci ve velileri kentte misafir edilen depremzedelerle bayramlaştı.

Milli Eğitim Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı ve Diyanet İşleri Başkanlığı işbirliğiyle okullarda hayata geçirilen "Değerlerime Sahip Çıkıyorum" adlı proje kapsamında öğrencilerle depremzedeler bir araya geldi. TOKİ Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu öğrenci, öğretmen ve velileri, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İstiklal Yerleşkesi'ndeki Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda misafir edilen depremzede öğrenci ve ailelerle bayramlaştı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı