Öğrenciler, tezgaha geçip satış yaptı

ANTALYA'da "Yerli Malı Haftası" dolayısıyla anaokulu öğrencileri, sınıfta tezgâh başına geçti.

ANTALYA'da "Yerli Malı Haftası" dolayısıyla anaokulu öğrencileri, sınıfta tezgâh başına geçti. Renkli kıyafetleriyle velilerinin ve öğretmenlerinin dikkatini çeken öğrenciler, unutamayacakları bir gün geçirdi.

Antalya'da Halide Edib Adıvar Anaokulu öğrencileri, öğretmenleri Ebru Yarar rehberliğinde sınıfı semt pazarındaki tezgâha dönüştürüp, öğretmenlerine satış yaptı. Vatandaşları yerli malı kullanmaya davet eden öğrenciler, "Yerli malı satıyoruz', "Yerli malı yurdun malı" diye bağırarak satış yaptı. Öğrenciler, öğretmenleri ve velilerinden tam not aldı.

Etkinliğin amacının, Yerli Malı Haftası kapsamında şehrin yerel ürünlerini tanıtmak ve pazar esnafının nasıl para kazandığını öğrencilere göstermek olduğu belirtildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı