Öğrenciler, kıyı temizliği yaptı

MUĞLA'nın turistik ilçesi Datça'da düzenlenen kıyı temizliği etkinliğinde ortaokul öğrencileri 65 kilo çöp toplandı.

MUĞLA'nın turistik ilçesi Datça'da düzenlenen kıyı temizliği etkinliğinde ortaokul öğrencileri 65 kilo çöp toplandı.

Turizm sezonu öncesi Akdeniz Koruma Derneği, Datça Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde Datça'nın Taşlık Plajı'nda kıyı temizliği etkinliği düzenlendi. Ortaokul öğrencilerinin bez çantalara topladığı çöpler arasında çok sayıda izmarit, pet şişe ve plastik atıklar dikkat çekti. Öğrencilere çevre bilinci oluşturulmasına yönelik oyun tabanlı eğitimler de verildi. Etkinlik sonunda öğrenciler, Akdeniz Elçisi unvanı almaya hak kazandı.

FOTOĞRAF

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı