Müzede 'gün batımı konseri'

ANTALYA Devlet Opera ve Balesi'nce (Antalya DOB) müzede "gün batımı konserleri" yeniden başlatıldı.

ANTALYA Devlet Opera ve Balesi'nce (Antalya DOB) müzede "gün batımı konserleri" yeniden başlatıldı. Açık hava konserine ilgi yoğun oldu.

Antalya Arkeoloji Müzesi'nin bahçesinde gerçekleşen "Gün batımı konseri'nde Antalya DOB'un solist sanatçıları sopranolar Sema Çavuşoğlu, Serap Demirhan Işık, mezzo soprano Tuğçe Oğuzülgen, tenor Burak Pektaş, bariton Yusuf Yıldız sahne aldı. Sanatçılar dünyaca ünlü bestecilerin opera eserlerini ünlü piyanist Sait Karabulut'un piyanosundan yayılan nağmeler eşliğinde seslendirdi. Bir yandan gün batımının muhteşem manzarası izlenirken klasik müzik severler de geçmişe ışık tutan tarihi eserlerin arasında opera şarkılarıyla neşeli, keyifli bir akşam yaşadı. İzleyici, konser sonunda sanatçıları ayakta dakikalarca alkışladı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı