Mut’ta Doğalgaz Altyapı Çalışması Başladı

Mut Belediye Başkanı Volkan Şeker, Mut Doğalgaz Altyapı Projesi çerçevesinde ilk etapta 3 mahalleye şebeke montaj imalatı gerçekleştirilerek kış öncesinde...

Mersin'in Mut ilçesinde doğalgaz altyapı çalışmaları başladı.

Mut Belediye Başkanı Volkan Şeker, Mut Doğalgaz Altyapı Projesi çerçevesinde ilk etapta 3 mahalleye şebeke montaj imalatı gerçekleştirilerek kış öncesinde konutlara doğalgaz verilmesinin planlandığını söyledi. Şeker, "Vatandaşımıza hizmet için buradayız. Doğalgaz çalışmalarının bitiminden sonra kazı çalışmaları nedeniyle bozulan yollarımızın yapımına başlayacağız. İlçemize kazandırılmasına katkı sağlayanlara teşekkür ederim" dedi.

Doğalgaz çalışmalarının başladığı Pınarbaşı Mahalle Muhtarı Yusuf Kögce ise doğalgaza kavuşacak olmanın sevincini yaşadıklarını söyledi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı