Muratpaşa'nın Sultanları'na yeni transfer

MURATPAŞA Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Ereğli Belediyesi'nden pasör Betül Dinç'i kadrosuna dahil etti.

MURATPAŞA Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Ereğli Belediyesi'nden pasör Betül Dinç'i kadrosuna dahil etti. Dinç, Muratpaşa'nın pazar günü deplasmanda oynayacağı Karşıyaka maçında forma giyecek.

Kadrosunu Polonyalı smaçör Aleksandra Dudek transferiyle güçlendiren Muratpaşa, hafta içi bir transfere daha imza attı. Yaren Akdoğu ile karşılıklı anlaşarak yolları ayıran Muratpaşa, Ereğli Belediyesi'nden pasör Betül Dinç'le anlaştı. Takımla birlikte ilk antrenmanına çıkan Dinç, "Kendimi çok daha şanslı hissediyorum. Muratpaşa, Sultanlar Ligi'nin çok büyük adaylardan. Mutluyum. Hedefimiz şampiyonluk. Bunun için buraya geldim" diye konuştu.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı