Muratpaşa'nın Sultanları, sezonun ilk maçına çıkıyor

MURATPAŞA Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, sezonun ilk maçında deplasmanda Balıkesir temsilcisi Nermin Hanım Zeytinliği Havran Belediyesi'yle karşılaşacak.

MURATPAŞA Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, sezonun ilk maçında deplasmanda Balıkesir temsilcisi Nermin Hanım Zeytinliği Havran Belediyesi'yle karşılaşacak. Cumartesi saat 14.00'te başlayacak karşılaşma, Balıkesir Havran Kocaseyit Spor Salonu'nda oynanacak.

Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde şampiyonluk hedefiyle yeni bir mücadeleye hazırlanan Muratpaşa Belediyespor, sezonunun ilk maçında Balıkesir deplasmanında olacak. Muratpaşa'nın Sultanları, cumartesi saat 14.00'te Nermin Hanım Zeytinliği Havran Belediyesi'yle karşı karşıya gelecek. Karşılaşma, Balıkesir Havran Kocaseyit Spor Salonu'nda oynanacak.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı