Muratpaşa'dan çocuklara ücretsiz okul yemeği

ANTALYA'da Muratpaşa Belediyesi, ilk ve ortaokul çağındaki çocuklar için "okul beslenme menüsü" hazırladı.

ANTALYA'da Muratpaşa Belediyesi, ilk ve ortaokul çağındaki çocuklar için "okul beslenme menüsü" hazırladı. Belediye Başkanı Ümit Uysal, ilk etapta belediyeden sosyal yardım almış ailelerin çocukları için dağıtımın başladığını belirtti.

Muratpaşa Belediyesi'nin eğitim öğretim yılı boyunca devam edecek projesi için yemekler belediyenin aşevinde hazırlanıyor. Çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Uysal, aşevinin günde 1500 kişiye gıda yardımında bulunduğunu aktardı. Başkan Uysal, "Şimdi çocuklarımız için, okul çağında çocuğu olan sosyal yardıma muhtaç, dayanışmaya ihtiyacı olan ailelerin çocukları için ayrı bir uygulama başlattık" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı